تاریخچه نجات غریق شهرستان آذرشهر

مصاحبه ای با آقای رحیم عادل مقام انجام دادیم که در زیر می خوانیم.

در اردیبهشت سال 84، بنا به پیشنهاد تربیت بدنی استان اینجانب به عنوان رئیس نجات غریق این شهر انتخاب شدم. آذرشهر تنها یک ناجی بومی داشت( آقای ایمانپور) و در بخش خواهران ناجی بومی وجود نداشت و ناجیان از تبریز می آمدند. اما حالا 6 ناجی در بخش خواهران و 46 ناجی در بخش آقایان داریم. تمام کمیته ها فعال هستند. ضمنا با هلال احمر ارتباط تنگاتنگ به عنوان امدادگر سیل داریم.تیم نجات غریق فعال است.

در تمام مسابقات استان شرکت می کنیم و همیشه جزو سه تیم استان هستیم و از لحاظ ارزیابی شهرستانها، حائز رتبه دوم در استان هستیم.

سایت نجات غریق: در مورد خودتان صحبت کنید


بنده در سال 1347 در خیابان خیام تبریز به دنیا آمدم و بزرگ شده خیابان طالقانی هستم. شنا را در استخر جاوید(آموزش و پرورش) زیر نظر آقای باغ آبادی شروع کردم. در سال 1366 موفق به اخذ کارت نجات غریق شدم و از سال 1368 تا به حال به طور مستمر ناجی غریق بودم.ارشدترین ناجی استخرهای سرپوشیده استان هستم. نجات غریق بین المللی دارم، مدرسی درجه 3 را در سال 85 گرفتم  و درجه 2 را در سال 89 گرفتم.

سایت نجات غریق:شیرین ترین خاطره ای که از این شغل داشتید

هر لحظه که غریقی را در می آوریم شیرین است

سایت نجات غریق:تلخ ترین خاطره ای که از این شغل داشتید

مرگ کودک هشت ساله در استخر تراکتور در سال 1373، که ما مقصر نبودیم ولی برای من بدترین خاطره است

سایت نجات غریق:آخرین توصیه برای ناجیان جوان

توصیه ای که به عنوان یک برادر کوچکتر دارم، ناجیان، نجات غریق را به عنوان شغل انتخاب نکنند

نظرات 1 + ارسال نظر
الیسا 1391/06/27 ساعت 20:47

واقعا عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد